2008-09-18

Kylligt!!

Hallu!!
Nu vart det ett tag sen man skrev här :S
Vart ganska upptagen med att jobba, lägenheten, åkt till Trollywood* ett par gånger... hehe.
Nu sitter man i en kall lägenhet, mitt nöt öppna ju fönstret på glänt imorse innan jag åkte till jobbet för att vädra ut den varma luften o få lite renare syre ^.^, Kylan gör ju inte så att mina leder gör mindre ont direkt.. Suck :( Har ont efter att ha jobbat.. Mitt jobb inom äldreomsorgen gör inte saken bättre men det finns inte så mkt att söka just nu, arbetsmarknaden ligger i en svacka... Även Yvonne på bokningen säger o min handläggare på arbetsförmedlingen sa det också.... Men nu sitter man i den här sitsen o det får jag ta men hålla ögonen öppna!! Sitter i fotöljen med Fisen i knät o kollar på Miami Ink. Skulle vilja bli tattuerad av Chris Garver och Darren Brass!!!
Ciao!! Puss<3

Inga kommentarer: