2008-10-19

Söndag

Ligger i soffan o lyssnar på Mias hemlighet. Har vart vaken sen kl 6 imorse när Fisen väckte mig med sitt gnällande. Suck. Har tvättat en maskin tvätt jag snart ska hänga o gjort en kanna nyponsoppa. Igår gjorde jag sent diskbänken, diska våra gjutjärnspannor o smörjde dem. Sen slängde jag skräp o cyklade till affären i regnet för att handla. När jag kom hem bakade jag kärleksmums/snoddas!! Gott gott. Vi åt några stycken av småkanterna men det mesta ligger, i en av tauperwer (stavning?) burkarna jag fått av mormor, i frysen!! Ser fram emot fredag när jag ska träffa mamma o pappa igen!! Fast jag ser mindre fram emot att köra hela vägen till jönköping o tillbaka själv!! Så drygt bara att köra in till stan själv jue :S men men. Jag ska nog överleva det också, bara jag kommer fram xD haha. Fast jag är mer ovan vid att köra hem :s trots att det är jag som kört varje gång. Men då har jag ju haft Jimmy med mig!! Tack o lov för mobiltelefonen!! :D Ciao!!

Inga kommentarer: